masver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

ساعت میزی تبلیغاتی ، این ساعت به طوری حتمی توجه افراد را به خود جلب می کند و تبلیغ روی آن بسیار چشمگیر خواهد بود، انواع ساعت های میزی تبلیغاتی از چوب یا پلاستیکی است که توسط گروه هدایای تبلیغاتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت که شما می توانید این هدایای تبلیغاتی را با وسایل اتاق یا میز کار خود ست کنید. ساعت میزی تبلیغاتی جزء باارزش ترین اشیاء هدایای تبلیغاتی می باشد که هر انسان برای نظم دادن به کارهایش به آن نیاز دارد و از لحاظ تبلیغ بالاترین رتبه را دارد، تنوع در شکل ساعت میزی زیاد است و می توان به ساعت میزی چند کاره اشاره کرد که دارای جای عکس، جای لوازم تحریر یا جای کارت ویزیت هستند، که در بیشتر موارد این ساعت ها برای میزهای اداری استفاده می شود و به وسیله آن تبلیغات خود را انجام می دهند. از مهم ترین ویژگی های ساعت تبلیغاتی میزی می توان به بهینه بودن صدای زنگ آلارم که باید ارام باشد و گوش شنونده را آزار ندهد، آسانی در جا به جایی ساعت و به راحتی روشن و خاموش کردن آلارم، انتخاب رنگ نارنجی برای بدنه ساعت باعث درک زود بیننده می شود که بستگی به سلیقه افراد دارد، توجه کرد. ساعت تبلیغاتی میزی انواع مختلفی دارد که می توان به: ساعت تبلیغاتی مدیریتی، ساعت تبلیغاتی چوبی دیجیتالی، ساعت تبلیغاتی نفیس، ساعت تبلیغاتی رومیزی به همراه دماسنج ، ساعت پلاستیکی اشاره کرد.
ساعت دیواری تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه که بسیار کاربرد دارد استفاده می شود و جذب کننده ترین نوع هدیه تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی دیواری می باشد که اگر به اطراف خود نگاه کنیم متوجه می شویم که حداقل یک ساعت دیواری تبلیغاتی وجود دارد که دارای تبلیغات در متن یا حاشیه هست و ساعت های دیواری تبلیغاتی در اندازه های متفاوت تولید می گردند و برای تبلیغات بر روی این کالا میتوان از سطح وسط ساعت یا بدنه آن استفاده کرد، ساعت های دیواری تبلیغاتی به صورت کاملا سفید و بدون چاپ می باشد که به سلیقه مشتری طراحی می گردد و قابلیت چاپ های چند رنگ تفکیکی دارد. انواع جنس بدنه ساعت دیواری تبلیغاتی: پلاستیکی، فلزی، چوبی و یا ترکیبی از هر سه می باشد، موتور ساعت دیواری در سه نوع چپ گرد و راست گرد و روان گرد قابل پخش و موتر این ساعت ها ساخت کشورهای چین و تایوان و دارای گارانتی می باشد که با توجه به نظر مشتری هر نوع موتوری برروی ساعت مونتاژ می شود و رنگ عقربه را به دلخواه انتخاب می گردد که البته این خدمات شامل هزینه جدا می باشد، ساعت های دیواری مدل های مختلفی دارد از جمله: مدل مثلثی، مربع، دایره، ساعت دیواری چوبی، ساعت دیواری لاکی، ساعت دیواری فانتزی و... اشاره کرد. بعد از انتخاب مدل ساعت که کاملا بر اساس سلیقه است شما می توانید طرح مورد نطر خود را ارائه دهید تا ببینید که طرح مورد نظر بر روی مدل انتخابی شما قابل اجرا است یا نه، ساعت هایی که از ام دی اف و استیل تشکیل شده اند امکان چاپ طرح به صورت چند رنگ را ندارند، پس اگر می خواهید تصویر یا متن چند رنگ باشد از ساعت هایی با قاب چوبی، پلاستیکی و کروم که دارای صفحه سفید هستند استفاده کنید. برخی از مزایای ساعت های دیواری سفارشی با نقش و طرح: با دوام و قابل اتکا، فضای کافی برای چاپ طرح مورد نظر، طراحی جالب، کیفیت نامحدود را دارا هستند.
چاپ تیشرت ، شابلون به عنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت چاپ عکس روی تیشرت در سراسر ایران در جهت امور چاپ دیجیتال به چاپ عکس و لوگوی دلخواه شما بدون محدودیت رنگ روی تیشرت اقدام می کند، که عکس یا لوگوی مورد نظر شما را با بهترین کیفیت روی تیشرت هایی با جنس های متفاوت مانند: پنبه ای و یا اسپان با هزینه ای مناسب چاپ می شود، ما با بهره گیری از روش های نوین این کار را برای شما می کنیم. چاپ روی تیشرت سفید پرطرفدار ترین حالت چاپ تیشرت می باشد که علت علاقه مندی به این تیشرت ها چاپ با رنگ های بسیار عالی و قیمت مناسب آن نسبت به دیگر شرکت ها می باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۸:۲۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب