masver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر

تعویض دنده در خودروهای دنده دستی، سهم زیادی از خستگی راننده را به خود اختصاص می‌دهد که باعث کاهش کنترل راننده روی خودرو هم می‌شود. دغدغه‌های بسیاری ممکن است برای رانندگان مختلف پیش بیاید ازجمله درست جا نرفتن یا گیر کردن دنده هنگام تعویض، عدم کنترل داشتن روی خودرو لحظه‌ی تعویض دنده و… که برای رفع این موارد، خودروسازان ابزاری طراحی و تولید کردند که از آن با نام پدل شیفتر یاد می‌شود و تعویض دنده را برعهده دارد. پدل شیفتر یا دنده‌ پشت فرمان در بعضی خودروها به صورت فابریک وجود دارد و از بین خودروهایی که فاقد این آپشن هستند بعضی از آن‌ها مانند میتسوبیشی اوتلندر قابلیت نصب این آپشن را دارند. فروشگاه آپشن کار پدل شیفتر را بعنوان یک آپشن عرضه می‌کند. در این مطلب به ارائه اطلاعاتی درباره‌ی پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر می‌پردازیم. چنانچه خودرو شما میتسوبیشی اوتلندر است، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید. پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر | دنده پشت فرمان میتسوبیشی اوتلندر پدل‌های موجود برای هر خودرو متفاوت هستند و لازم است پدل خودو خود را تهیه کنید. ما در آپشن کار این بستر را فراهم کرده‌ایم که برای داشتن خریدی مطمئن و بدون هیچ شک و دودلی، امکان دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر را داشته باشید. برای دریافت مشاوره کافیست با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید.

پدل شیفتر چیست؟ | کار کردن با پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر چگونه است؟

پدل شیفتر ابزاری است برای تعویض دنده که به صورت دو دکمه طراحی شده و پشت غربیلک فرمان قرار گرفته، به همین دلیل هم به آن دنده پشت فرمان می‌گویند. از یک دکمه برای اضافه کردن دنده و از دکمه دیگر برای کم کردن دنده استفاده می‌شود و با گرفتن همزمان هر دو پدل باهم، دنده خلاص می‌شود. مزایای استفاده از پدل شیفتر بسیار زیاد است که مواردی کاملا بدیهی بوده و مواردی هم به خودرو مربوط بوده و در دید اول مشخص نیستند. از جمله مزایای استفاده از این سیستم کاهش مصرف سوخت و اصلاح روند مصرف است. مورد بعدی بالا رفتن دقت وسرعت عمل راننده در رانندگی است که باعث شتاب گرفتن بهتر خودرو هم می‌شود. کاهش میزان تمرکز و کنترل راننده روی خودرو، هنگامی که مجبور است دستش را از روی فرمان بردارد و دنده را تعویض کند، از جمله معضلاتی است که برای خیلی از افراد بخصوص افرادی که تازه راننده شده‌اند پیش می‌آید. با موقعیت قرارگیری که پدل شیفتر دارد، راننده برای تعویض دنده نیازی به برداشتن دست از روی فرمان ندارد و تمام تمرکزش روی کنترل خودرو خواهد بود. در نهایت، مزیت بدیهی که استفاده از این آپشن دارد این است که میزان خستگی راننده در حین رانندگی را کم می‌کند. نصب سیستم پدل شیفتر اهمیت زیادی دارد چراکه این پدل روی خودرویی نصب می‌شود که با سیستم برقی مالتی پلکس طراحی شده است. در این خودروها گرفتن انشعاب برق از باتری خودرو بسیار حساس است و باید توجه داشت که برای گرفتن برق مورد نیاز نباید انشعاب سیستم‌های جانبی مانند سیستم صوتی و نویگیشن را از برق ورودی گیربکس، به داخل کابین گرفت. رعایت نکردن این موارد توسط افرادی که در این زمینه مهارت و اطلاعات کافی ندارند باعث کم شدن ولتاژ ورودی به گیربکس خودرو می‌شود. حساسیت سوپاپ‌ها و شیرهای هیدروالکترونیکی گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به افت ولتاژ باعث می‌شود که با گرفتن انشعاب از باتری و افت ولتاژ ایجاد شده، بعد از مدتی عملکرد سیستم پدل شیفتر دچار اختلال شود و در نهایت حتی منجر به خراب شدن کامل سیستم هم می‌شود. اما در ادامه با مشاهده خرابی و عمل نکردن سیستم، اگر برای رفع آن به فردی مراجعه شود که تخصص لازم را ندارد، با عیب‌یابی نشدن درست و رفع ظاهری ایراد، به گیربکس خودرو آسیب رسیده و باعث از کار افتادن آن می‌شود. اطلاع از این موضوع اهمیت بسیار زیادی داشت از آن جهت که بدانید چرا می‌گوییم کار نصب پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر را باید به فرد ماهر در این امر بسپارید. با ما همراه باشید تا راه مناسب برای نصبی ایمن را به شما بگوییم.

خرید پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر | نصب پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر

برای آن که عملکرد آپشن نصب شده صحیح باشد باید به دو نکته‌ی مهم توجه داشته باشید. اول اینکه کالای خریداری شده اصل باشد و دوم نصب ماهرانه توسط فرد متخصص و وارد به این امر. خرید از یک فروشگاه معتبر تنها راهی است که می‌تواند شما را از اصالت و کیفیت قطعه خریداری شده مطمئن کند. اما این انتهای کار نیست، بعد از خریدی درست و اصولی باید نصب را هم به فردی ماهر بسپارید. فروشگاه آپشن کار برای خرید پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر باکیفیت، یک مرکز معتبر و قابل اعتماد است چراکه در این زمینه سابقه‌ی بسیار خوبی دارد. در کنار امکان عرضه کالا، تیم متخصص و باتجربه نصب ما در آپشن کار، که از تجربه‌ی بسیار خوبی در نصب پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر برخوردارند، کار نصب این آپشن را به صورت فابریک برای شما انجام می‌دهند تا بتوانید قسمت manual دنده را با استفاده از پدل‌های شیفتر عوض کنید. برای استفاده از خدمات نصب تیم حرفه‌ای ما، می‌توانید با شماره‌های نوشته شده، تماس بگیرید تا یکی از اعضا باتجربه و خبره ما به مکان شما فرستاده شود.

قیمت پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر

مسلما هدف از نصب یک آپشن راحتی و آسایش بیشتر است اما اگر آپشن نصب شده روی خودرو عملکرد صحیحی نداشته باشد، علاوه‌بر صلب آسایش، درگیر هزینه‌های اضافی تعمیر هم خواهید شد و ممکن است حتی آسیب‌های اساسی به اجزاء اصلی خودرو وارد شود. بهترین راه برای جلوگیری از این موارد این است که اولویت‌ خود را در خرید، به جای قیمت پایین‌تر، خرید کالای باکیفیت و اصل قرار دهید و به جای صرفه‌جویی در هزینه‌ی نصب، از فردی ماهر و آشنا به خودرو میتسوبیشی اوتلندر برای این کار کمک بخواهید.

رادار نقطه کور سورنتو

صنعت خودروسازی از آغاز پیدایش تا کنون پیشرفت‌های بسیاری داشته و همواره تولیدکنندگان اتومبیل در تلاش بوده و هستند تا محصولاتی هرچه کاراتر و گاه لوکس‌تر به بازار عرضه کنند. این شرکت‌ها در حال حاضر در همین راستا از تکنولوژی سیستم‌های هوشمند، که در بسیاری از صنایع دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده‌ی گسترده‌ای دارند و تلاش می‌کنند تا با استفاده از فناوری‌های هوشمند و با اضافه کردن آپشن‌های متعدد، کیفیت و کارایی تولیدات‌شان را ارتقاء دهند. یکی از سیستم‌های هوشمندی که استفاده از آن به‌عنوان آپشن فابریک در بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی رو به افزایش است و به بهبود امنیت حین رانندگی کمک قابل توجهی می‌کند رادار نقطه کور نام دارد. در این نوشته قصد داریم آپشن رادار نقطه کور را معرفی کرده و در ضمن اطلاعات نسبتاً جامعی برای خرید رادار نقطه کور سورنتو در اختیار شما قرار دهیم. مسلماً بررسی و تحقیق کافی برای انتخاب و خرید بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین رادار نقطه کور امری ضروری ست چرا که استفاده از اجزای بی‌کیفیت در این سیستم و یا نصب نادرست آن گذشته از این‌که باعث متضرر شدن خریدار می‌شوند، با خطا در شناسایی خودروها و دیگر اشیای واقع‌شده در نقطه‌ی کور می‌توانند نه‌تنها امنیت را افزایش نداده که باعث افزایش تصادفات رانندگی نیز بشوند. انتخاب فروشگاهی معتبر و خوش‌نام می‌تواند تاحد بسیاری نگرانی از بابت نقص در آپشن رادار نقطه کور خریداری شده را برطرف سازد. فروشگاه آپشن کار با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فروش و نصب آپشن‌های مختلف خودرو، رادار نقطه کور را با بهترین کیفیت به مشتریان محترم عرضه می‌کند و همچنین با کمک تخصص، مهارت و تجربه‌ی کارشناسان نصب رادار نقطه کور خودرو، نصب و راه‌اندازی این آپشن را به‌بهترین وجه ممکن و بدون هیچ نقصی در عملکرد آن انجام می‌دهد. فروشگاه آپشن کار با ارائه‌ی خدمات پیش از فروش، مانند ارائه‌ی ضروری‌ترین اطلاعات لازم برای خرید رادار نقطه کور خودرو در این مطلب و دیگر مطالب موجود در وب‌سایت این فروشگاه در این زمینه و مشاوره‌ی رایگان در این خصوص، و نیز خدمات پس از فروش، در کنار عرضه‌ی باکیفیت‌ترین سیستم‌های رادار نقطه کور و نصب تخصصی آن در تلاش برای جلب رضایت حداکثری شما مشتریان محترم است.

رادار نقطه کور خودرو چیست؟

سیستم رادار نقطه کور خودرو برای اولین بار توسط شرکت ولوو مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن برخی از شرکت‌های خودروسازی از آن در خودروهای فول‌آپشن خود استفاده کردند. ضرورت طراحی و ساخت چنین دستگاهی از این‌جا ناشی می‌شود که تقریباً تمام وسایل نقلیه دارای نقاطی به نام نقاط کور هستند. این نقاط که در مورد اتومبیل‌های شخصی معمولاً شامل قسمت انتهایی اتومبیل می‌شوند، نقاطی هستند که راننده با استفاده از تجهیزات تعبیه‌شده در خودرو، مانند آینه‌بغل‌ها و آینه‌ی جلو قادر به مشاهده‌ی آن‌ها نیست و لازم است برای دیدن این نقاط دید خود را به سمت آن‌ها برگرداند. گذشته از خطرات نگاه به انتهای خودرو برای دیدن نقاط کور، گاه همین اقدام نیز کمکی به مشاهده‌ی کامل نقاط کور نخواهد کرد. به‌همین‌ علت بود که نیاز به طراحی آپشنی که بتواند این مشکل را مرتفع سازد احساس شد. عملکرد رادار نقطه کور خودرو به این شکل است که سنسور نصب شده در قسمت انتهای خودرو، نزدیک به نقطه‌ی کور، میدانی نامشهود را پیرامون خود ایجاد می‌کند که درصورت واردشدن خودروی یا به‌طور کلی هر شئ دیگر به این میدان، سیستم به راننده هشدار داده و درنتیجه به او کمک می‌کند تا واکنش مناسب برای کنترل خودرو و پیشگیری از بروز تصادف را انجام دهد. علامتی که درصورت وارد شدن خودروی دیگر به میدان پیرامون سنسور رادار نقطه کور به راننده نشان داده می‌شود می‌تواند به‌صورت بصری، صوتی یا لمسی باشد. رادار نقطه کور سورنتو | خرید رادار نقطه کور خودرو سورنتو هشدارهای بصری معمولاً به‌شکل علامتی زردرنگ است که با استفاده از ال‌ای‌دی جای‌داده‌شده در آینه‌بغل سمت راننده به او نشان داده می‌شود. مشکل هشدارهای بصری این است که راننده را ملزم می‌سازد تا به‌طور پیوسته نگاهی به آینه‌بغل داشته باشد تا درصورت مشاهده‌ی هشدار بتواند به‌موقع واکنش نشان دهد. برای رفع این مشکل می‌توان هشدار را به‌صورت صوتی، مانند به‌صدا در آمدن یک زنگ، یا به‌صورت لمسی، مانند لرزش فرمان خودرو، به راننده ابلاغ کرد و بدین‌ترتیب از درگیرشدن دید او و غافل‌ماندن از دیگر قسمت‌های پیرامون خودرو جلوگیری کرد. سیستم رادار نقطه کور خودرو مزایای متعددی را به‌همراه دارد و می‌توان گفت این مزایا با توجه به شرایط هر راننده مانند قدرت بینایی او، شرایط محیطی مکان رانندگی و مواردی این‌چنینی تاحدی شخصی نیز هستند. رادار نقطه کور خودرو به‌موقع نزدیک‌شدن خودروهای دیگر به نقطه کور خودرو را به راننده اعلام می‌کند. درصورت نیاز به تغییر لاین چنان‌چه خودرویی در نقطه کور خودرو واقع شده باشد، سیستم با اعلام هشدار به راننده کمک می‌کند تا زمان تغییر لاین را به‌گونه‌ای تنظیم کند که تغییر لاین باعث بروز تصادف نشود. این سیستم نیاز به برگرداندن سر برای دیدن قسمت‌های انتهایی خودرو را برطرف می‌سازد و بدین‌ترتیب احتمال بروز تصادف به علت غافل ماندن از روبروی خودرو را کمتر می‌کند.  

سخن پایانی

اراده آپشن های متنوع از جمله صندوق عقب برقی ، ساب سانتافه ، رادار نقطه کور و ... و نیز با توجه به خوشنامی فروشگاه آپشن کار و از آنجا‌یی‌که کالاهای عرضه شده در آپشن کار کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی داشته و در عین حال قیمت‌هایی کاملا مناسب برای محصولات و خدمات ارائه شده است، اعتماد و رضایت مشتریان نسبت به این فروشگاه جلب شده است. شما نیز می توانید در صورت تمایل به بازدید از سایر آپشن ها و نیز خرید و نصب انها بر روی خودرویتان به این فروشگاه مراجعه فرمائید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۲:۳۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب