masver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

منبعی که برای ما بسیارمفید است باید پاک ترین و سالم ترین باشد، بنابراین یک سیستم تصفیه آب با استفاده از فرایند به حذف آلاینده های نا خواسته در آب می پردازد. سیستم تصفیه آب، غلظت ذرات جامد، از جمله انگل ها و باکتری ها را کاهش می دهد و آب برای مصارف انسان ضد عفونی می شود. تصفیه آب دانشی است که به کمک انسان ها آمده تا بتوانند با دست یابی به آب سالم و با کیفیت زندگی بهتری داشته باشند.

 

تصفیه آب چیست؟

تصفیه آب، به فرایندی گفته می شود که در طی انجام آن مواد شیمیایی، آلاینده های بیولوژیکی، فلزات سنگین، گازهای معلق از آن حذف می شود و کیفیت آب آشامیدنی را بهبود می بخشد. در حال حاضر تصفیه آب با روش های مختلفی صورت می گیرد که یکی از جدید ترین آن ها سیستم اسمز معکوس است که مناسب ترین و کامل ترین روش تصفیه آب به شمار می آید.

آب به دلیل داشتن ساختار مولکولی غیر معمول، به طور شگفت انگیزی بسیاری از مواد را در خود حل می کند. به دلیل گردش آب در طبیعت، آلودگی های وارد آب می شود که بخش عظیمی از آن توسط سیستم تصفیه آب شهری بر طرف می شود. اما برخی از آن ها تا مرحله آخر باقی می مانند و یا در طول مسیر به دلایل مختلف از جمله قدیمی سیستم لوله کشی به آب اضافه می شوند.

با استفاده از دستگاه تصفیه آب می توان آلودگی های مختلفی نظیر، سرب موجود در آب، میکروب ها، رسوب، انواع پاتوژن ها، کلر و مواد معدنی اضافه را از آب آشامیدنی حذف کرد. دستگاه تصفیه آب با از بین بردن درصد بالایی از آلودگی ها سبب می شود که آب آشامیدنی ما مزه ی بهتری پیدا کند.

 

کاربرد دستگاه تصفیه آب

کاربرد دستگاه تصفیه آب ، دستگاه تصفیه آب خانگی با متد و روش های مختلف و استفاده از فیلترهای خاص و منحصر به فرد آب را تصفیه می کند. مزایای آب تصفیه شده برای بدن بسیار زیاد است. امروزه روش اسمز معکوس، جایگاه خاصی در میان روش های تصفیه آب پیدا کرده و بسیاری از آلاینده های موجود در آب را از بین میبرد. روش اسمز معکوس به عنوان یک سیستم تصفیه آب  محبوب خانگی راه خود را به منازل باز کرده است. این سیستم دقیقا به روش اسمزی گیاهان طراحی شده است. فرایندی است که طی آن مولکول های آب از یک غشاء به ضخامتی که قطر یک هزارم میکرون به وسیله فشارآب عبور داده می شود.

تصفیه آب مزایای فراوانی دارد که در متن زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

·         پوست سالم و با نشاط

·         تنظیم متابولیسم بدن

·         تصفیه ی کبد از آلودگی ها

·         رفع مشکلات کلیوی

·         خوش طعم تر و سبک تر شدن آب

·         جذب بهترآب در بدن

·         صرفه جویی در آب

 

نتیجه گیری:

به طور کلی، استفاده از آب آشامیدنی سالم برای انسان بسیار ضروری می باشد زیرا 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل می دهد. با افزایش آلودگی های آب و وجود آلاینده ها و فاضلاب های انسانی بیماری های مرگبار سلامت انسان را به خطر انداخته است. با استفاده از دستگاه تصفیه آب می توان درصد بالایی از آلودگی های آب را از بین برد. روش اسمز معکوس یکی از کاملترین روش های تصفیه آب می باشد که راه خود را به منازل باز کرده است. تصفیه آب، کیفیت آب مصرفی را بهبود می بخشد و سبب بهتر شدن بو و مزه ی آب می شود. آب  تصفیه شده مزایای بسیاری برای بدن دارد و متابولیسم بدن را تنظیم می کند و پوست سالم و شادابی را برای ما به ارمغان می آورد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۶:۵۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب