masver
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

سمعك ، وسيله است كه براي كمك به شنوايي ساخته شده است. سمعك از بخش هاي اصلي ميكروفن، مدار بردازنده، بلندگو تشكيل شده است، ميكروفن كه كار دريافت امواج صوتي و تبديل آن ها به سيگنال هاي الكتريكي را دارد  

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۴:۵۷ ] [ admin ]

آبنما ، سازه اي است كه در محيط هاي دروني يا بيروني اجرا مي شود و براي آب نوعي حركت پيش بيني مي شود، تا صداي آب و حركت زيباي آن فضا را تغيير دهد و فضايي آرام بخش را ايجاد كند.ايران يكي از قديمي ترين كشورهايي است كه از آبنما استفاده كرده است و امروزه مي توان در مكان هاي عمومي و تفريحي آبنماهاي زيادي مشاهده كرد، كه به دليل احساس خوبي كه به انسان ميدهد نقش مهمي در زندگي دارند.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۵:۰۰ ] [ admin ]

درب شيشه اي اتوماتيك ، به درهايي گفته مي شود كه به صورت اتوماتيك باز و بسته مي شود به وسيله ابزارهايي كه بر روي آن متصل است به اجرا در مي آيد و در مكان هايي مانند، بيمارستان ها، فروشگاه ها و... استفاده مي شود


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۸:۴۶ ] [ admin ]

ساعت ميزي تبليغاتي ، اين ساعت به طوري حتمي توجه افراد را به خود جلب مي كند و تبليغ روي آن بسيار چشمگير خواهد بود، انواع ساعت هاي ميزي تبليغاتي از چوب يا پلاستيكي است كه توسط گروه هداياي تبليغاتي در دسترس شما قرار خواهد گرفت كه شما مي توانيد اين هداياي تبليغاتي را با وسايل اتاق يا ميز كار خود ست كنيد. ساعت ميزي تبليغاتي جزء باارزش ترين اشياء هداياي تبليغاتي مي باشد كه هر انسان براي نظم دادن به كارهايش به آن نياز دارد و از لحاظ تبليغ بالاترين رتبه را دارد، تنوع در شكل ساعت ميزي زياد است و مي توان به ساعت ميزي چند كاره اشاره كرد كه داراي جاي عكس، جاي لوازم تحرير يا جاي كارت ويزيت هستند، كه در بيشتر موارد اين ساعت ها براي ميزهاي اداري استفاده مي شود و به وسيله آن تبليغات خود را انجام مي دهند. از مهم ترين ويژگي هاي ساعت تبليغاتي ميزي مي توان به بهينه بودن صداي زنگ آلارم كه بايد ارام باشد و گوش شنونده را آزار ندهد، آساني در جا به جايي ساعت و به راحتي روشن و خاموش كردن آلارم، انتخاب رنگ نارنجي براي بدنه ساعت باعث درك زود بيننده مي شود كه بستگي به سليقه افراد دارد، توجه كرد. ساعت تبليغاتي ميزي انواع مختلفي دارد كه مي توان به: ساعت تبليغاتي مديريتي، ساعت تبليغاتي چوبي ديجيتالي، ساعت تبليغاتي نفيس، ساعت تبليغاتي روميزي به همراه دماسنج ، ساعت پلاستيكي اشاره كرد.
ساعت ديواري تبليغاتي، ساعت ديواري تبليغاتي به عنوان يك هديه كه بسيار كاربرد دارد استفاده مي شود و جذب كننده ترين نوع هديه تبليغاتي، ساعت تبليغاتي ديواري مي باشد كه اگر به اطراف خود نگاه كنيم متوجه مي شويم كه حداقل يك ساعت ديواري تبليغاتي وجود دارد كه داراي تبليغات در متن يا حاشيه هست و ساعت هاي ديواري تبليغاتي در اندازه هاي متفاوت توليد مي گردند و براي تبليغات بر روي اين كالا ميتوان از سطح وسط ساعت يا بدنه آن استفاده كرد، ساعت هاي ديواري تبليغاتي به صورت كاملا سفيد و بدون چاپ مي باشد كه به سليقه مشتري طراحي مي گردد و قابليت چاپ هاي چند رنگ تفكيكي دارد. انواع جنس بدنه ساعت ديواري تبليغاتي: پلاستيكي، فلزي، چوبي و يا تركيبي از هر سه مي باشد، موتور ساعت ديواري در سه نوع چپ گرد و راست گرد و روان گرد قابل پخش و موتر اين ساعت ها ساخت كشورهاي چين و تايوان و داراي گارانتي مي باشد كه با توجه به نظر مشتري هر نوع موتوري برروي ساعت مونتاژ مي شود و رنگ عقربه را به دلخواه انتخاب مي گردد كه البته اين خدمات شامل هزينه جدا مي باشد، ساعت هاي ديواري مدل هاي مختلفي دارد از جمله: مدل مثلثي، مربع، دايره، ساعت ديواري چوبي، ساعت ديواري لاكي، ساعت ديواري فانتزي و... اشاره كرد. بعد از انتخاب مدل ساعت كه كاملا بر اساس سليقه است شما مي توانيد طرح مورد نطر خود را ارائه دهيد تا ببينيد كه طرح مورد نظر بر روي مدل انتخابي شما قابل اجرا است يا نه، ساعت هايي كه از ام دي اف و استيل تشكيل شده اند امكان چاپ طرح به صورت چند رنگ را ندارند، پس اگر مي خواهيد تصوير يا متن چند رنگ باشد از ساعت هايي با قاب چوبي، پلاستيكي و كروم كه داراي صفحه سفيد هستند استفاده كنيد. برخي از مزاياي ساعت هاي ديواري سفارشي با نقش و طرح: با دوام و قابل اتكا، فضاي كافي براي چاپ طرح مورد نظر، طراحي جالب، كيفيت نامحدود را دارا هستند.
چاپ تيشرت ، شابلون به عنوان بزرگترين و معتبرترين شركت چاپ عكس روي تيشرت در سراسر ايران در جهت امور چاپ ديجيتال به چاپ عكس و لوگوي دلخواه شما بدون محدوديت رنگ روي تيشرت اقدام مي كند، كه عكس يا لوگوي مورد نظر شما را با بهترين كيفيت روي تيشرت هايي با جنس هاي متفاوت مانند: پنبه اي و يا اسپان با هزينه اي مناسب چاپ مي شود، ما با بهره گيري از روش هاي نوين اين كار را براي شما مي كنيم. چاپ روي تيشرت سفيد پرطرفدار ترين حالت چاپ تيشرت مي باشد كه علت علاقه مندي به اين تيشرت ها چاپ با رنگ هاي بسيار عالي و قيمت مناسب آن نسبت به ديگر شركت ها مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۸:۲۴ ] [ admin ]

ايزوگام ، نوعي پوشش مقاوم از قير و الياف مختلف مصنوعي مي باشد كه با وسيله گرما چسبانده مي شود تا از نفوذ آب و رطوبت به محيط زير خود جلوگيري كند كه معمولا طول عمر آن حدود 10 سال مي باشد و پديده اي صنعتي و متكي به دانش و تجربه وفناوري در راستاي ايمن سازي است. دامروزه در بيش تر ساختمان ها در مرحله پي ديوارها، سرويس ها و پشت بام يك لايه عايق رطوبتي صورت مي گيرد كه جالب است بدانيد تا 40 سال پيش عايق بندي ساختمان ها كه به صورت سنتي با استفاده از قير و آسفالت انجام مي گرفت مقاومت خيلي خوبي نداشتند و با پيدايش عايق هاي مختلف ايزوگام جاي خود را به اين عايق هاي مقاوم دادند. ايزوگام تشكيل شده از لايه هاي مختلفي مي باشد كه باعث شده تا مقاومت بالايي در برابر بارش برف و باران و رطوبت داشته باشد و اين لايه ها شامل لايه ي پودر معدني، فويل آلومنيم، بافت، پلي استر و مواد افزودني ويژه لايه ي پلي اتيلن مي باشد. عايق هاي رطوبتي ايزوگام پشم شيشه و ازقيرها و پليمبرها مي باشد كه با انعطاف پذيري مناسب و ضد آب بودن را به خوبي نمايان مي سازد.
بهترين ايزوگام ، ايزوگام در بازارهاي ايران بسيارزياد است و توليد كننده هاي بزرگ و معتبر در سراسر ايران فعاليت گسترده اي دارند و اين باعث شده است كه مصرف كننده بتواند بهترين انواع عايق رطوبتي را تهيه كند. بهترين ايزوگام هم ضمانت نامه و بيمه نامه معتبر دارد و هم استاندارد است، ايزوگام خوب كمتر از 40 كيلوگرم نيست و در ضخامت ايزوگام دو لايه فويل دار كه 4 ميليمتر است و بهترين ايزوگام در بازار ايزوگام دليجان است كه بسياري از توليد كننده هاي بزرگ در دليجان فعاليت مي كنند شركت هاي توليد ايزوگام با بهبود شرايط توليد عايق هاي رطوبتي ايجاد روند رو به بهبود هستند و نصب آن در مناطق مختلف از جمله تهران به خوبي استفاده مي شود. براي اطلاع از كيفيت ايزوگام چند راه وجود دارد، قرار دادن تكه اي از ايزوگام در يخچال به مدت 24 ساعت كه بعد از بيرون آوردن از سرما شكننده نشود كيفيت خوبي دارد، تاريخ توليد ايزوگام از 6 ماه بيشتر نباشد زيرا تاريخ توليد هم از موارد تاثير گذار در كيفيت ايزوگام مي باشد، ايزوگام را تحت كشش قرار دهيد اگر ترك و شكسته نشود انعطاف پذيري ايزوگام خوب است.
قيمت رول ايزوگام ، به چند عامل بستگي دارد اول اينكه رول ايزوگام ما استاندارد است يا خير دوم اينكه ايزوگام چه نوع است تك لايه و يا دو لايه و سوم اينكه ايزوگام طرح دار است و يا كيفيت و نوع قير مصرفي در ايزوگام از چه نوع است. قيمت رول ايزوگام با نصب و همچنين قيمت هر رول ايزوگام خام بدون نصب در كارخانه ها متفاوت مي باشند ولي تاجران و شركت هاي بازرگاني هر رول ايزوگام درجه يك دليجان را به صورت خام و از كارخانه با قيمت عمده خريداري كنند چون بهترين قيمت رول ايزوگام را ارئه مي دهند، قيمت رول ايزوگام را بر اساس قير درجه يك ، ضخامت و وزن ايزوگام ، روكش و فويل آلومينيومي ايزوگام ، پلي استر متراكم و تيشوي وارداتي درجه يك تعيين مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۵:۵۹ ] [ admin ]


مبلمان اداري ، مدل هاي مبلمان اداري نسبت به ساير مدل هاي مبلمان اداري از زيبايي بيشتري در طراحي و كيفيت بالاتري در توليد برخوردارند و براي خريد مبلمان اداري مديريت بايد وسواس بيشتري به عمل بياورد، زيرا تمام اتفاقات اصلي هر دفتر اداري در مديريت مي باشد. در محيط هاي كاري انواع مبلمان اداري كاربردهاي مختلفي دارند و براي هر بخش از مبلمان اداري خاص خودش استفاده مي شود انواع مبلمان اداري : ميزاداري، صندلي اداري، پارتيشن اداري هستند مبلمان اداري با توجه به مدل مورد نظر شما متفاوت است و شما مي توانيد مبلمان اداري كه براي محيط اداري تان در نظر داريد را با توجه به بودجه در نظرتان انتخاب كنيد، اين مبلمان به منظور نظم و هماهنگي به محيط مورد استفاده قرار مي گيرند.
صندلي اداري ، انواع مختلفي از صندلي ها براي هر گونه نياز در محل كار يا منزل وجود داد وانواع صندلي ها، صندلي اداري، صندلي مديريتي، صندلي كامپيوتر و.. است. يك كارمند و يا مدير بيشتر ساعت هاي خود را بر روي صندلي سپري مي كند پس اين صندلي بايد استانداردهاي مشخصي داشته باشد تا به ستون فقرات آسيبي وارد نكند، يك صندلي اداري مناسب بايد پشت صندلي از انواع فنري باشد، قسمت مياني صندلي نبايد گردش خون در پاها به خصوص در زانوها را دچار اختلال كند وخون در زانواها جمع شود، بايد تكيه گاهي مطمن و راحت براي بدن شما ايجاد كند. استفاده نادرست از صندلي عوارضي دارد و هر چقدر كه صندلي شما در محل كار راحت باشد اگر از آن درست استفاده نكنيد عوارض بدي براي بدنتان ممكن است اتفاق بيوفتد از جمله عوارض: اگر بدن خود را بيش از حد به جلو خم كرده باشيد مشكللاتي چون احساس درد در ناحيه گردن و كمر آزارتان مي دهد، نشستن بر روي لبه صندلي مي تواند فشار زيادي بر ديسك كمر وارد كند، اگر مدت طولاني، به صورت ثابت بر روي صندلي بنشينيد ممكن است با مشكلاتي مثل خستگي زودرس، درد و ضعف عضلات گردن مواجه شويد.
ميز اداري ، امروزه شرايط كاري به صورتي شده است كه بيشتر افراد وقت خود را پشت ميز سپري مي كنند، ميز جايي براي نگه داشتن وسايل و كاغذهاي مهم است پس ميز اداري شما بايد طوري باشد كه وقتي سركار و مشغول هستيد ديگر نگران چيزي نباشيد و از كار كردن لذت ببريد، انتخاب يك ميز اداري مناسب بسيار مهم است سعي كنيد ميزي را انتخاب كنيد كه هم براي كار شما مناسب باشد و هم طوري باشد كه هنگام كار كردن راحت باشيد و لذت ببريد، فضاي دفتر را به ياد آوريد و بر اساس فضاي دفتر، ميز را انتخاب كنيد اندازه يك ميز اداري كلي از فضاي دفتر شما را مي تواند پر كند اگر بر روي يك ميز نياز است وسايل سنگين قرار گيرد بهتر است از ميزهاي محكم تر استفاده كنيد و اگر يك ميز جنبه دكوري دارد و كار زيادي با آن نداريد و لازم نيست وسايل سنگين روي آن قرار بگيرد مي توانيد از ميزهاي سبكتر مثل ميزهاي شيشه اي استفاده كنيد. توجه داشته باشيد قيمت ميزهاي اداري وابسته به كيفيت ميز و طراحي ميز مي باشد و اين ميزان قطعا متفاوت مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۱:۲۹ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب